loading...
صد یک مطلب
وبسایت جدید صد یک مطلب.
سلام دوستان نظریادتان نره حتمآ نظر بدیم

ونام سایت یادتان نره{صدیک مطلب} {101}


راستی عضویت سایت هم بشیم


ومنتظرمطالب جدید ما باشید...

LR...BZ

لطف الرحمن {بارکزی} بازدید : 2058 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (4)

 

 

 

 

 

دانلود فایل

 


حجم فایل 18 MB

 

لطفآ فایل را با برنامه اکسل باز کنید.

 

نظر یادتان نره دوستان عزیز!

 

LR...BZ

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ahmad در تاریخ 1394/05/21 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

رمز را به من وارد کنید
پاسخ : لینک درست شد دوست عزیز..

این نظر توسط ahmad در تاریخ 1394/05/21 و 10:03 دقیقه ارسال شده است

سلام مه وقتی که فایل اکسیل را دانلود می کنم به من دستور رمز را می دهد من نمی دانم که رمز را چکونه وارد کنم لطفاکنم
پاسخ : لینک درست شد دوست عزیز..
پاسخ : لینک درست شد دوست عزیز..

این نظر توسط حبیب در تاریخ 1393/12/27 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

سلام بنده حبیب امیری نمیتانم فایل اکسل نتایج کانکور سال 1393 را دانلود کنم لطفا" کمک ام کنید.
پاسخ : لینک درست شد دوست عزیز..

این نظر توسط hafiz در تاریخ 1393/12/27 و 8:49 دقیقه ارسال شده است

سلام ای فایل که شما ماندید دانلود نمیشود چرا
پاسخ : لینک درست شد دوست عزیز..


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع مطالبی درج شود؟
    به نظر شما این وبلاگ چی جوری است>؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 994
  • بازدید کلی : 21,923