تاريخ : جمعه پانزدهم آذر ۱۳۹۲
یکی از بهترین کانال های تلگرام در زمینه ورزش  

جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی را در این کانال مشاهده کنید.  

-بیوگرافی بازیکنان و مربیان  

آخرین اخبار ورزشی  

نتایج زنده فوتبال   

و .....  

  

عضو شوید و لذت ببرید..



ارسال توسط اسماعیل
سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

تو این پست بصورت کاملا رایگان جلد اول مجموعه کتاب نغمه یخ و آتش تحت عنوان بازی تاج و تخت را براتون گذاشتم.

A Song of Ice and Fire کتابی تخیلی قرون وسطایی است که توسط جورج آر. آر. مارتین (جورج ریموند ریچارد مارتین) نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی نوشته شده است.شهرت او بیشتر برای نوشتن سری داستان های پرفروش و موفق ترانه یخ و آتش شهرت دارد.وی در سال ۱۹۹۱ نوشتن این کتاب را آغاز کرد و اولین کتاب آن در سال ۱۹۹۶ به چاپ رسید که با استقبال فراوانی مواجه شد.این مجموعه داستان ۷ جلدی است که تا کنون ۵ جلد آن به چاپ رسیده  و ۲ جلد بعدی آن نیز در دست نگارش و ویراستاری است.این داستان در سرزمینی خیالی به نام وستروس و همچنین سرزمینی وسیع در شرق بنام  اسوس رخ می دهد. داستان  ترانه یخ و آتش همیشه از زبان اشخاص ثالث نقل می شود و هر بخش از کتاب از زبان یک فرد و از زاویه دید وی نقل قول می شود.تا پایان کتاب و در حال حاضر این داستان از دیدگاه سی و یک شخصیت داستان نقل می شود که در نقاط مختلف جغرافیایی قرار دارند.در ابتدای داستان، ادارد استارک (ند)، لرد وینترفل به نمایندگی از هفت پادشاهی یک سرباز فراری از نایت واچ (نگهبانی شب) را در حضور پسرانش محکوم و اعدام می‌کند. در راه بازگشت به وینترفل پسران ادارد شش توله گرگ را می‌یابند که به نشان از پنج فرزند و یک فرزند نامشروع او تصمیم به نگهداری از آنان می‌کنند. (گرگ، نشان خانوادگی قلمرو استارک‌ها می‌باشد.) در ادامه با مرگ لرد جان آرین مشاور سابق پادشاه (دست پادشاه، بالاترین مشاور نزدیک به شاه)، پادشاه رابرت باراتیون برای ملاقات با ادارد به وینترفل می‌آید. به دلیل اعتمادی که پادشاه به عنوان یک دوست و متحد قدیمی به ادارد دارد از او می‌خواد تا عنوان مشاور پادشاه را بپذیرد. ادارد بر خلاف میلش این پیشنهاد را می‌پذیرد و در همان زمان زن او بانو کاتلین استارک از او می‌خواهد در مورد مرگ مشاور سابق، جان آرین تحقیق کند. خواهر کاتلین که بیوه جان آرین می‌باشد در نامه‌ای مخفیانه به او اطلاع می‌دهد که شوهرش بر اثر توطئه‌ای سیاسی و به دست زن پادشاه، ملکه سرسی و خانواده قدرتمند او (خاندان لنیسترها) مسموم و کشته شده است.این مجموعه به بیش از ۲۰ زبان دیگر ترجمه شده و چهار جلد آن در فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفته است.ترانه یخ و آتش مورد تقدیر و تحسین منتقدین ، خوانندگان و نویسندگان بسیاری قرار گرفته است.شما میتوانید این مجموعه کتاب را به صورت کاملاً رایگان،با زبان اصلی و بدون حذفیات از وبلاگ sistani98 دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...


برچسب‌ها: بازی تاج و تخت, دانلود کتاب رایگان بازی تاج و تخت, دانلود تمام فصل های بازی تاج و تخت رایگان, کتاب رمان بازی تاج و تخت

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
محبوب ترین سایت های ایرانی که بیشترین بازدید را دارند و خیلی مفید هم استند.


خبری:

ایرنا www.irna.ir خبرگذاری جمهوری اسلامی ایران

تابناک www.tabnak.ir

فارس نیوز www.farsnews.com

ایسنا www.isna.ir

خبر فارسی www.khabarfarsi.com

عصر ایران www.asriran.com

سایت های علمی

سایت دانشجویان ایران www.daneshju.ir

ایران علم www.iranelm.com



برچسب‌ها: محبوب ترین سایت های خبری, لیست سایت های ورزشی, لیست سایت های فرهنگی مفید

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
 
تاريخ : شنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۲
دانلود مرورگر کم حجم و پرسرعت با امکانات ویژه  SlimBrowser 6.01.009

SlimBrowser مرورگری کم حجم ، متن باز ، سریع و قدرتمند سازگار با یونیکد می باشد . این مرورگر از هسته IE برای نمایش وب سایت های اینترنتی استفاده می کند که قابلیت های متعددی از جمله تغییر پوسته ظاهری ، جستجوی سریع ، ورود خودکارو مخفی به سایت ها ،‌ ترجمه آنلاین ،‌ فیلترینگ آدرس های غیرمجاز ، مشاهده و ذخیره RSS سایت ها ، دانلود و مدیریت فایل ها ، مشاهده صفحات نامحدود با ویژگی Tab ، قابلیت روشن / خاموش کردن نمایش انیمیشن فلش و … از برخی از ویژگی های این نرم افزار می باشند . شما را قادر می سازد تا به راحتی تمام یوزرها و رمزهای عبور خود را ذخیره کنید و تبلیغات مزاحم را نیز فیلتر نمایید. SlimBrowser برروی ویندوز های 32 و 64 بیتی قابل اجرا می باشد.

برخی از ویژگی های این برنامه :

قابلیت بروز رسانی خودکار

ایجاد رمزهای عبور پیچیده و قوی

پایگاه داده های رمزگذاری شده امن

تکمیل خودکار فرم های آنلاین

سازگاری با تمام سیستم ها از جمله:ویندوز-لینوکس-مک و غیره


و …
برچسب‌ها: دانلود مرورگر کم حجم, مرورگر کم حجم سریع, مرورگر کم حجم برای تمام سیستم ها ویندوز, لینوکس

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
برای این کار، طبق کلیپ؛ ابتدا کود حاوی نیترات پتاسیم رو در آب گرم با قاشق پلاستیکی کامل هم بزنید تا حل شود. سپس ظرف را دربسته و در فریزر قرار بدید تا کامل یخ بزند (حداقل۲ ساعت) . حالا قالب یخی مان را در حمام روی یک پیراهن یا پارچه که قابلیت نفوذ آب را داشته باشد قرار دهید تا یخ آب شود. مواظب باشید روی قالب یخ؛ آب گرم نگیرید! چون باعث حل شدن بلورهای نیترات پتاسیم می شود! وقتی یخ آب شد، بلورهای نیترات پتاسیم را از روی پارچه با قاشق جمع کنید و در محلی گرم قرار دهید تا خشک شوند. نیترات پتاسیم حاضرشد

برچسب‌ها: استخراج نیترات پتاسیم از کود کبوتر, استخراج نیترات پتاسیم, نیترات پتاسیم

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
 
تاريخ : پنجشنبه دهم بهمن ۱۳۹۲
   

چگونه اورانيوم به انرژي تبديل مي شود؟

غني سازي:

 

اورانيوم طبيعي اصولا شامل مخلوطي از دو ايزوتوپ (نوع اتمي) از اورانيوم است. تنها 7/0 درصد از اورانيوم طبيعي، شكاف پذير و يا داراي قابليت شكاف پذيري است كه با شكافته شدن در راكتورهاي هسته اي انرژي توليد مي كنند. ايزوتوپ اورانيوم شكاف پذير، اورانيوم نوع 235 (u-235) است و پس مانده آن اورانيوم 238 (u-238) است.

 

در بيشتر انواع راكتورهاي معمولي هسته اي به اورانيوم 235 (u-235 كه اورانيوم با غلظت بيش از حد طبيعي است) نياز دارند. عمليات غني سازي، غلظت اورانيوم را بيشتر مي كند. عموماً بين 5/3 تا 5 درصد اورانيوم 235 با بيرون آوردن 8 درصد از اورانيوم 238. اين عمل با جداسازي گازي هگزافلوريد اورانيوم در دو جريان انجام مي گيرد. يكي به اندازه لازم غني سازي مي شود و اورانيوم غني شده ضعيف ناميده مي شود و ديگري به اورانيوم 235 منتهي مي شود كه به پس مانده معروف است.

 

در عمليات غني سازي در مقياس هاي بزرگ تجاري وجود دارد، كه هر كدام هگزافلوريد اورانيوم را به عنوان منبع استفاده مي كنند: نفوذ گازي و تفكيك گازي و هر دوي آنان از خواص فيزيكي مولكولي استفاده مي كنند. مخصوصا با 10 درصد اختلاف جرم، براي جداسازي ايزوتوپ ها محصول اين مرحله از چرخه سوختي هسته اي، اورانيوم هگزا فلوريد غني شده است كه براي توليد اورانيوم اكسيد غني شده تغيير حال مجدد مي يابد.

 

برای خواندن ادامه این مطلب به ادامه مطلب بروید.


برچسب‌ها: غنی سازی, اروانیوم, اورانیوم, تبدیل اورانیوم به انرژی برقی

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
 
تاريخ : پنجشنبه دهم بهمن ۱۳۹۲

زنده گینامه داکتر عبدالله عبدالله که یکی از کاندیدان انتخابات 1393 افغانستان است که را برایتان گذاشتم.همچنان او یکی از نامزدانی است که احتمال برنده شدنش نسبت به دیگر کاندیدان بیشتر است.او در بیشتر نظرسنجی نیز در بین دیگر کاندیدان آرای بالاتر داشته است.

داکتر عبدالله عبدالله فرزند”غلام محی الدین خان زمریانی”، سناتور انتصابی از ولایت قندهاردر دور آخر شورا در دولت شاهی، درسال ۱۳۳۸ خورشیدی برابر با ۱۹۶۰ میلادی در یک خانواده متدین درشهرکابل متولد گردیده است.

وی تحصیلات ابتدایی خویش را در مکتب “غازی محمد ایوب خان” تکمیل نموده و در سال ۱۳۵۵ خورشیدی برابر با سال۱۹۷۶ میلادی از لیسه ی “نادریه” کابل فارغ التحصیل گردیده است. درسال ۱۳۵۶ خورشیدی برابر با ۱۹۷۷ میلادی وارد دانشگاه طبی گردید و در سال ۱۳۶۲ میلادی خورشیدی برابر با۱۹۸۳ تحصیلات خود را در رشته چشم پزشکی به پایان رسانیده و تا سال ۱۳۶۳ خورشیدی، برابر ۱۹۸۴ میلادی در شفاخانه نور به حیث داکتر چشم پزشک مشغول خدمت بوده است.

برای خواندن ادامه این مقاله به ادامه مطلب بروید.


برچسب‌ها: داکترعبدالله عبدالله, داکتر عبدالله عبدالله, بیوگرافی داکتر عبدالله عبدالله, عبدالله عبدالله

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
 
تاريخ : جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۲
جنگ جهانی دوم یکی از خونین ترین جنگ های جهانی در یکم سپتامبر1939 شروع شده و در هشتم می 1945 به پایان رسید.در طی این جنگ خونین کشور های سرمایه داری و کشورهای کمونیستی با اتحاد شوم خود بر کشورهای ملی گرا پیروز شدند.جنگ جهانی دوم با تحریکات مرزی لهستان و فشار دولت لهستان بر اقلیت آلمانی این کشور آغاز گردید و نهایتا ارتش آلمان ناچار شد برای آزاد سازی اقلیت قومی خود و همچنین آزاد سازی بندر آلمانی دانتیسگ با همکاری ارتش شوروی به لهستان حمله کند.

 

و ما هم امروز این کتاب جالب و خواندنی را درباره جنگ جهانی دوم گذاشتیم تا شما اطلاعات خود را درباره جنگ جهانی دوم زیادتر و کامل کنید.

برای دانلود کتاب جنگ جهانی دوم به ادامه مطلب بروید.

 


برچسب‌ها: کتاب جنگ جهانی دوم, جنگ جهانی, دانلود کتاب جنگ جهانی, جنگ جهانی دوم

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
 
تاريخ : پنجشنبه سوم بهمن ۱۳۹۲
این بار برای شما عزیزان مجموعه عکس های سریال وادی گرگ ها یا همون دره گرگ ها را براتون در یک فایل زیپ با حجم بسیار کم گذاشتم

در پست های بعد درباره سریال وادی گرگ ها هم براتون اطلاعات خواهم داد.

برای دانلود این مجوعه عکس ها به ادامه مطلب بروید.....


برچسب‌ها: مجموعه عکس های سریال دره گرگ ها, عکس پولاد المدار, دره گرگ ها, عکس مماتی

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل

. این کارها را در نرم افزار Notepad انجام دهید.

 

2. در نرم افزار Notepad قالب اصلی را کپی کرده و مراحل را روی قالبی که کپی کرده اید انجام دهید.

 

2. در جایی که گفته میشود جایگزین کنید، میبایست در Notepad گزینه ی Ctrl+H را زده و در اول کلمه ای که میخواهید حذف شود و در کادر دوم کلمه ای که میخواهید جایگزین کادر اول بشود را بزنید.

برای خواندن ادامه این آموزش به ادامه مطلب بروید.


برچسب‌ها: تبدیل قالب وبلاگ به قالب صفحات جداگانه, قالب صفحات جداگانه

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
تیم ملی کرکت افغانستان به راحتی توانست تیم قدرتمند سریلانکا را در خانه سریلانکا شکست دهد.

تيم ملی كركت كشور در رقابت هاي جهاني 20 اوره، طی ديدار دوستانه ای که روز گذشته در سریلانکا برگزار شد، از سد تيم قدرتمند این کشور گذشت.

قابل توجه است كه شروع اين بازي توسط تيم ملي كشور ما صورت گرفته بود که فرصت خوبی برای تیم مقابل به شمار می آمد.
در طی بازی افغانستان تنها با از دست دادن 7 بازیکن خود توانست 209 دوش را انجام دهد و هدف 210 را برای تيم سریلانکا تعیين کند.

برچسب‌ها: cricket afghanistan, پیروزی تیم ملی کرکت افغانستان مقابل سریلانکا, پیروزی کرکت افغانستان

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل
 
تاريخ : پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲
آیا ویروس ها زنده اند؟ویروس از کلمه لاتین venome به معنای مایع زهری گرفته شده است.ویروس برای اولین بار در برگ تنباکو کشف گردید.چون ویروس تمام خصوصیات موجودات زنده را ندارد و خارج از حجره غیر فعال میباشد.دانشمندان به این عقیده استند که ویروس موجود زنده نیست.

شکل و ساختمان ویروس:

ویروس از دو قسمت تشکیل شده،قسمت خارجی آن پوش پروتیئنی است که به نام کپسید(cpsid)یاد میشود 

برای خواندن ادامه این مقاله به ادامه مطلب بروید.


برچسب‌ها: ویروس, ویروس ها, ویروس چگونه زنده گی میکند, سایت اسماعیل بارکزی

ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل

ایمیل من
sistani98@chmail.ir

اسلایدر